Plan szkolenia z obsługi i diagnozy przy pomocy urządzenia 8 dnls

  • Czym jest urządzenie 8 dnls
  • Bhp pracy przy pomocy urządzenia nls
  • Cel pracy przy pomocy 8 dnls
  • Przygotowanie klienta do analizy
  • 4 warianty wyboru raportów do analizy
  • Wstępna analiza raportów do dalszej diagnozy
  • Raporty przekrojowe – prawidłowy odczyt
  • Oko, uszy, zęby, akupunktura- zbiorcze raporty pomocnicze
  • Raporty szczegółowe w aspekcie medycyny zachodniej
  • Widmo – prawidłowy odczyt w celu dalszej diagnozy
  • Układ linii w widmie
  • Analiza szczegłowa wyników
  • Słowniczek diagnosty
  • Entropia czyli określenie stopnia rozwoju choroby
  • Analiza biochemiczna nls
  • Diagnostyka pasożytów
  • Vegetotest
  • Analiza porównawcza
  • Organy
  • Alergeny
  • Metaterapia
  • Czakry
  • Żywność
  • Fitoterapia
  • Korzystanie z pudełka w celu analizy suplementów
  • Drukowanie informacji na produkt
  • Plan badania

Materiał nagrany w trakcie szkolenia z obsługi i diagnozy przy pomocy urządzeń nls – Dzień 1-wszy

W trakcie szkolenia omówiono szczegółowo na przykładach:

  • podstawowe zasady wyboru raportów do badania w zależności od stanów chorobowych wskazanych przez klienta
  • kryterium wyboru raportów do analizy właściwej
  • Odczyt widma na przykładach
  • Szczegółowa analiza raportów w pełnym zakresie diagnostycznym
  • Analiza przypadków w aspekcie objawów chorobowych wskazanych przez klienta
  • Wykorzystanie raportów przekrojowych w praktyce diagnostycznej
  • Zestawienie wyników różnych raportów w celu postawienia holistycznej diagnozy
  • Analiza raportów szczegółowych w aspekcie raportów zbiorczych
  • Zastosowanie Vegetotestu do prawidłowego odczytu poziomu oddziaływania czynnika chorobotwórczego
  • Odczyt raportów Czakr jako uzupełnienie kompleksowej oceny czynników chorobotwórczych
  • Diagnostyka stanów zapalnych i przed nowotworowych
  • Ćwiczenia

Materiał nagrany w trakcie szkolenia z obsługi i diagnozy przy pomocy urzadzeń nls – Dzień 2-gi

Ta część szkolenia dotyczyła praktycznego zastosowania informacji otrzymywanych z urządzeń biomagnetycznych. Badaniu zostały poddane 3 osoby. W celu pełnej diagnozy przeprowadzono również badanie przy pomocy analizatora kwantowego i wykonano: wywiad, analizę wyników z analizatora kwantowego, analizę wyników z 8DNLS.

  • Analiza przypadku- badanie wykonane w trakcie szkolenia wywiad, opis schorzenia, cel diagnozy, omówienie badania, wnioski z analizy
  • Omówienie problemu diagnostycznego: zafałszowany odczyt wskaźniki na wysokich wartościach np. borelia, stany chorobowe po stosowaniu leków, jak rozpoznać, że
    wynik jest zafałszowany ze względu na kuracje lub leki
  • Omówienie problemu diagnostycznego: Jak łączyć wyniki z różnych raportów w celu postawienia diagnozy i jak wybrać właściwe wyniki do analizy jeżeli jest duża
    ilość raportów wskazująca na duże osłabienie
  • Przypadek diagnostyczny 1-wszy
    case staudy: analiza przypadku: badanie wykonane po przybyciu osoby na szkolenie – Pani 77 lat
  • Przypadek diagnostyczny 2-gi
    case staudy: analiza przypadku: badanie wykonane po przybyciu osoby na szkolenie – Pani 80 lat
  • Pytania od uczestników szkolenia